joko heräsin ?

missä nyt mennään ?

aikaa tahoa kirjoittamista hengittämistä kirjoitusvirheitä en näe mitä kirjoitan oletko sinä siellä mihin on tultu kuinka kaikki avautuu missä on minun teelasini teelasi on ikkunalaudalla muovikannusta kaadan lasiin teetä hyvää luomuteetä olla olemassa mitä minulla on täällä kuinka olen voinut mitä ihmettä ei ole ketään yksin istun huoneessani kirjoittamassa aikaa venyy ja paukkuu olla olemassa olla oma itsensä miten siinä sitten kävi kirjoitan itseni pois luonnollinen hengitys liian paljon sanoja kyllä maailmaan sanoja mahtuu mutta miksi ihmiset ovat liian äänekkäitä kärsin melusta olla olemassa miten voi sopeutua kuinka kaikki tapahtuu mitä tämä on mitä sinä sanot nousen tuoliltani join lasista teetä sytytin toisen lampun uutta iltaa kuinka kaikki tapahtuu mitä tämä on istua aloillaan kirjoita kaikki pyykit odottavat roskapussi odottaa eteisessä sentään tiskit tiskattu kuinka kaikki on niin kuin kaikki on elämää

tunnetta tunelmaa mieltä tajuntaa tietoisuutta kaikki on tätä koeta kestää uusi ilta aina yksin miksi olen aina yksin kuinka kaikki on sillä tavalla miksi olen joutunut olemaan yksin istun tässä mitä kysyminen auttaa miksi kysytään kun kukaan ei kuuntele kukaan ei vastaa tilaa on kirjoita kaikki kirjoita itsesi ole oma itsesi kaikki asiat istua aloillaan selkä suoraksi tallentuuko artikkeli vai onko vuodatus tukossa ja täynnä teknisiä virheitä miksi sivusto palvelin ei toimi mikä alusta kuinka kaikki taopahtuu tapahtuu kirjoitusvirheet yllätykset keskity ei mitään hätää keskity nyt kirjoittamiseen olla täällä tätä tämä on suuntaa kaikkineen kaikki juon lasista teetä ei voi mitään mitä minun pitikään tehdä ? mitä minun pitikään tehdä ?